tirsdag 5. oktober 2010

Julekalender loddes ut.

Nå er det på tide å få ned noen ord her igjen. Denne bloggen blir så sjelden oppdatert at jeg begynte å tenke på om jeg rett og slett skulle slette den. Jeg her ikke blitt enig med meg selv ennå hva jeg skal gjøre. Jeg vet jo egentlig ikke hva jeg skal skrive om her, er det noen som vil lese om min hverdag liksom.
Jeg har og en masse ferdig som jeg ikke har fått lagt inn her men det kommer i nær framtid.

I dag på min bloggrunde traff jeg på denne bloggen hvor det var utlodning av en kalender. http://www.brit-puslerier.blogspot.com/ Jeg ville gjerne være med på denne loddtrekningen, og det er jeg sikker på at det er flere og som vil.
Jeg anbefaler deg å ta en tur innom bloggen hennes. Den er virkelig verdt et besøk.

1 kommentar:

Brit sa...

Hei takker for linken og for at du er med i mitt store julekalenderlotteri. Håper du kommer i gang med bloggingen igjen. For meg har det blitt en hyggelig måte å bli inspirert på, kjent med nye mennekser og ikke minst fungerer den som en dagbok, fotobok for både meg og hele familien:)